Terms and Conditions

  1. Prices exclude installation and operation fees.
  2. In case this invoice is not settled it will be considered as a bill payable at site.
  3. Warranty does not include misuse or power supply problems
  4. Warranty will be void if item(s) is tampered or damaged
  5. Two years warranty on parts,Toner, ink and accessories are not occurred in warranty
  6. The warranty does not cover customer’s mistakes or misuse of the sytem whether intentional or otherwise
  7. The warranty does not apply in case the customer tries to tamper the guaranteed system outside Softland workshop
  8. The warranty will not be applicable if the original invoice is lost.
  9. Softland Is not responsible for any lost of data that occur due to service and maintenance of hard drive.
  10. No Warranty can be claimed unless the Original Packing (BOX) & Accessories are submitted.
  11. Warranty for (SAMSUNG,ACER,IBM, CANON,LG,TOSHIBA,HP,COMPAQ) from the Dealer’s Service Center.

الأسعار لا تشمل رسوم التركيب والتشغيل.

في حالة عدم تسوية هذه الفاتورة ، سيتم اعتبارها فاتورة مستحقة الدفع في الموقع.

لضمان لا يشمل سوء استخدام أو مشاكل امدادات الطاقة

سوف يكون الضمان باطلا إذا تم العبث أو تلف السلعة

ضمان سنتين على الأجزاء ، لا يتم تضمين الحبر والحبر والاكسسوارات في الضمان

الضمان لا يغطي أخطاء العميل أو سوء استخدام النظام سواء كان مقصودًا أو غير ذلك

لا يسري الضمان في حالة محاولة العميل عبث النظام المضمون خارج ورشة عمل Softland

لن يكون الضمان ساريًا في حالة فقد الفاتورة الأصلية.

Softland ليست مسؤولة عن أي فقدان للبيانات التي تحدث بسبب الخدمة وصيانة القرص الصلب
 
لا يمكن المطالبة بأي ضمان ما لم يتم تقديم التعبئة الأصلية (BOX) والملحقات.
الضمان لـ (SAMSUNG ، ACER ، IBM ، CANON ، LG ، TOSHIBA ، HP ، COMPAQ) من مركز خدمة الوكيل